Birbirinden güzel Sıralama/Rank Widgetları

Gönderen Yasin 17 Haziran 2009 Çarşamba

Blogumuzun içeriğini ne kadar sağlam tutmaya çalışsak da blogger ziyaretçilere ve sıralama sitelerindeki yerlerini de yükseltmeye çalışırlar. Bu siteleri her gün takip etmektense bunları tek bir eklenti sayesinde blogunuzda görmeniz mümkün. Rankwidget size bunu sağlıyor. Yahoo Search, Alexa, Technorati ve Google sıralamalarının yer aldığı 4 farklı eklentiyi blogunuza ekleyebilirsiniz.Her sıralama sitesi için farklı animasyonlar mevcut. Blogunuzun temasına en uygun olanını kendiniz seçebilirsiniz.
İşte eklentilerden örnekler:

Yazıyı İmle
Digg Technorati Stumble This Twitthis Del.icio.us Furl Reddit

11 yorum

  1. Unknown Dedi ki,

    teşekkürler ,siteme ekledim.

    17 Haziran 2009 20:07

     
  2. Sizin sitelerinide de pop-up açıyor mu ?

    18 Haziran 2009 09:24

     
  3. Yasin Dedi ki,

    anlamadım?

    18 Haziran 2009 16:52

     
  4. afacanvelet Dedi ki,

    abimm benim biliyon blogcu da sorun var dı sana desteğe devam edecem ama yeni bloguma eklicem şu kodunu.üzgünüm abim valla blogcudan sildindi çünkü temam kaydıydı sağa sola ben de yeni tema ekledim.şimdi yeni bloguma eklicem tamam mı abim benim.ellerinden öpüyom abim.aklına kötü bi şey gelmesin diye açıklama yaptım değerli abim.

    19 Haziran 2009 10:40

     
  5. Yasin Dedi ki,

    öyle şey olur mu:)))
    beni güldürdün Allah da seni güldürsün...:)))

    19 Haziran 2009 14:35

     
  6. Adsız Dedi ki,

    BLACKDAY ABİM BEN AFACAN.ABİM ALLAH RIZASI İÇİN BAK SEWİMSİZ İLE BEN AYNI KİŞİYMİŞİM ABİM NEDEN BANA SAHİP ÇIKMADIN?NEDEN ABİM NEDEN?YAŞIMI SÖYLEDİM YOK YA DEDİLER O ZAMAN BÜYÜK SÖYLEDİM HADİ LAN DEDİLER BEN NE EDEYİM ABİ SEN SÖYLE?BENİM GÜNAHIM NE ABİ? BEN YAZIYOM HEP DEMEDİM Kİ BAK TÜM KONULARA BAZEN ANNEM BAZEN BABAM BAZEN KUZENLERİMLE DEDİM?ABİ ALLAH AŞKINA BEN İNSAN DEĞİLMİYİM?BU KADAR YARATILANIN ÜSTÜNE GELİNİR Mİ?HA 15 HA 17 HA 21 NE ÖNEMİ VAR?ABİ ABLA DEDİM KİME SAYGIZIZLIK YAPTIM?NEDEN BANA SAHİP ÇIKMADIN ABİM?NEDDEN?ÇOK İTLİP KAKILDIM BUGÜN?NEDEN ABİ ALLAH RIZASI İÇİN BANA NE KASTIN VAR?
    YORUMUMU YAYINLAMA İSTERSEN.

    20 Haziran 2009 00:26

     
  7. Yasin Dedi ki,

    sanalalemde ne seni ne de sevimsizbilginin aynı kişi olup olmadıklarını ayırt edecek bir yeteneğe sahip değilim Afacan:))
    Foruma gelecek olursak henüz girebildim, biliyorsun sınavlardan takıldım onlara çalışmak zorundayım fırsat buldukça bloxooya girebiliyorum...

    20 Haziran 2009 01:07

     
  8. afacanveled Dedi ki,

    abi nasılsın?ben afacanveled.hele bak abim beni bi kaç sitede tanıtmışlar.çok mutlu oldum bana da sürpriz oldu.ilginç bloglar altına almışlar.sevincimi senle paylaşmak istedim.derginle ilgili yazını gördüm.hayırlısı olsun.
    sevgiler saygılar.

    23 Haziran 2009 10:36

     
  9. Yasin Dedi ki,

    teşekkürler afacan ben iyiyim sen nasılsın. Blogunun tanıtılmasına çok sevindim:)) Afacanveledi tebrik ediyorum üst yorumdaki afacanvelede tıklayarak bloguna afacanın bloguna ulaşabilirsiniz:)) Bende her gün bloguna girip keloğlanı dilnliyorum:)))
    evet dergide sana da yer veririz afacan çıkarsa şayet..))

    23 Haziran 2009 14:50

     
  10. ekeskinkaya Dedi ki,

    ellerine sağlık ekledim güzelmiş

    15 Nisan 2010 13:42

     
  11. Adsız Dedi ki,

    @Geniş Aile Dizisi İzle'nin de dediği gibi, kodları ekleyince pop-up reklam açıyor bir de yazılarda reklam yapıyor bilginiz olsun...

    18 Aralık 2010 11:04

     

Yorum Gönder

Son Yazılar

Son Yorumlar

Translate

İzleyiciler