Mangatar: Sanal Alemdeki Yüzünüz

Gönderen Yasin 24 Mayıs 2009 Pazar

Bir çok blogger'ın sanal alemde kullandığı bu yüzler artık çok moda. Forumlarda, blogunuzun profilinde, kendinizi sanal alemde tanıtırken bu mangatarları kullanabilirsiniz. Hatta bu avatarları blogunuzun maskotu bile yapabilirsiniz.



Size bu imkanı sağlayan site ise Face Your Manga. Create tuşuna basıp cinsiyetinizi seçtikten sonra sanal yüzünüzü yaratıyorsunuz son olarak Finish butonuna tıklayıp mail adresimizi giriyoruz. Böylece yapmış olduğumuz avatar mail adresimize gönderilecektir. Eğer yapmış olduğunuz avatarı çok beğendiniz ve bunu yazdırmak istiyorsanız ufak bir ücret karşılığında (1,5€) avatarınızı satın almış da oluyorsunuz. Çok zevkli bir site, ben çok zaman geçirdim inşallah siz de eğlenirsiniz...

Yazıyı İmle
Digg Technorati Stumble This Twitthis Del.icio.us Furl Reddit

12 yorum

  1. E-demir Dedi ki,

    hmm bende diyordum nasıl yapılıyor bu sağol

    24 Mayıs 2009 22:02

     
  2. shenem Dedi ki,

    deniim bakiim ne çıkıcak :D

    25 Mayıs 2009 01:23

     
  3. uzmanamator Dedi ki,

    YATTA!! Ben de yaptım :)yahoo avatar gibi seçenekleri yok ama çok seçenek çok kararsızlık demek oluyor zaten çoğunlukla :)
    Çümleyi de devirdikçe devirdim ...

    25 Mayıs 2009 11:31

     
  4. Thesa Dedi ki,

    keep on posting. great blog

    25 Mayıs 2009 15:01

     
  5. eD Dedi ki,

    ya ozzzy hiç tambirblogAthotmailcom adresli adresini açmıyorsun sana soracağım bir yığın şey var :) sitemide tasarlamaya başladım domainde aldım :) ama sen yoksun :(

    25 Mayıs 2009 19:09

     
  6. Yasin Dedi ki,

    ben buaralardayım sor, fişnallerim başlıyorum bu aralar biraz yoğunumj, domainin hayırlı olsun:D

    25 Mayıs 2009 19:11

     
  7. eD Dedi ki,

    ya benim soracağım şey aslında senin hani şu en alt sağ köşede yazma yerinin üstünde tam bir blog logon var oranın kodu ne :D nasıl oldu o oraya :?

    25 Mayıs 2009 22:20

     
  8. Yasin Dedi ki,

    mailine gönderdim... ama her temada benim blogumda kullanılan yöntem çalışmadı...

    25 Mayıs 2009 23:14

     
  9. afacanvelet Dedi ki,

    ya ben şöyle sakalı bir adam resmi istiyom:)
    sağol varol.

    26 Mayıs 2009 13:30

     
  10. shenem Dedi ki,

    ben de yaptım vallahii,twitt profilime koydum hemen ayh aynımın tıpkısı oldumm,pek mutlu oldumm:)))teşekkürlerrr

    26 Mayıs 2009 19:12

     
  11. Adsız Dedi ki,

    şimdi bir tane yaptım bekliyorum. henüz gelmedi.
    teşekkür ederim ozzy.

    20 Temmuz 2009 15:19

     
  12. Twohaf Dedi ki,

    çok teşekkür ederim bilgi için

    5 Ağustos 2009 22:42

     

Yorum Gönder

Son Yazılar

Son Yorumlar

Translate

İzleyiciler