Hadise Düm Tek Tek'le Finalde

Gönderen Yasin 13 Mayıs 2009 Çarşamba

Hadise, Türkiye adına yarıştığı Düm Tek Tek parçasıyla finale adını yazdıran ilk isim oldu. Çok şaşırdım Türkiye ilk defa yarı finalden finale birinci sırada çıkıyor. Bu hafta kızın üstüne çok gidildi. Oysa ki 1. yarı finalin en iyi perfomansı sergiledi. Kültürümüzde de olan oryantalvari kırmızı elbisesi çok yakışmış bence. Fakat arkaplanla ilgili aynı şeyi söylemeyeceğim. Uzaktan çekimlerde Hadise'nin sahnede olup olmadığını farkedemedik. Kıyafetler kırmızı, arkaplan kırmızı...eurovision_hadise_finalde
Rusya bence Eurovision işini hiç kıvıramadı. Bu ne biçim bir kamera çekimidir ya, stadın güzelliğini gösterecek diye, şarkının Hadisenin dansının en vurucu yerlerini izleyemedik. Finalde inşallah bu gibi bir sıkıntı olmaz. Şarkının 2. bölümünde sesi Hadise'nin sesinden daha fazla çıkan vokalin sesi, biraz kısılsın yoksa jüri puanımızı kırılacak.

eurovision_1._yarıfinal_hadise_ve_ekibi

Sonuç olarak ben Hadiseyi çok başarılı buldum. Onun için de büyük bir deneyim oldu Eurovision. Umarım finalde 1. olabiliriz. Eğer 1. olamazsak Hadise'ye her zaman destek olalım. Türkiye için gece gündüz çalıştı, elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı. Unutmayalım Trt gibi bir kurum vardı arkasında. Klibimiz bile yayınlanmadı. Bu kadar üstüne gidilmesinin hiç gereği yok.

Başarılar Hadise, tüm Türkiye yanında:)))

Yazıyı İmle
Digg Technorati Stumble This Twitthis Del.icio.us Furl Reddit

8 yorum

  1. Adsız Dedi ki,

    kesinlikle katılıyorum vokal iğrenç söylüyor hadise söylesin.

    13 Mayıs 2009 20:02

     
  2. Yaşamkafe Dedi ki,

    Şarkı güzel,ama kostüm bence de başarısızdı,Hadiseyi dansçılardan ayırt etmek zor oldu...Daha güzel bir sahne performansıyla birinciliği alırız inşallah..:)

    13 Mayıs 2009 20:13

     
  3. erdem Dedi ki,

    çekim çok kötüydü o çekimi kim yapıyorsa yazıklar olsun :D o ne kardesım ucak gecer gibi gecıyor az yavas gecde kızın suratını görelim.

    13 Mayıs 2009 22:34

     
  4. e. t. Dedi ki,

    önemli ayrıntı;
    finale çıkanlar 1.lik sırası iledeğil rast gele ilan edilmiştir. Tabi gönül ister ki en üksek puanı alan Hadise olmuş olsun.

    görüntüleme konusuna fazlası ile katılıyorum.

    Ayrıca seyircileri çook soğuk ve diğer ülkelere göre coşkusuz buldum. (Türk bayrağı ve yabancı bayrak sallayanlar hariç.)

    14 Mayıs 2009 10:36

     
  5. Yasin Dedi ki,

    e.t. ayrıntı için saol:)) Zaten böyle olduğunu çoğu kişi biliyor.. Yalnız Türkiye ilk defa ilk sırada ismi açıklandı ben bğyle demek istemiştim yanlış anlaşılmış sanırım:))

    Seyirciler konusunda çok haklısın.. Yalnız Türkiye sahneye çıktığında Hadise Hadise diye bağırdılar farketmişsinizdir...

    14 Mayıs 2009 12:12

     
  6. Savaş Çocuğu Dedi ki,

    i <3 Hadise :) Anlamadığım bir şey var 1960-70 lerden beri Eurovisiondayız, birinciliğimizde olmasına rağmen Türkiye'de Eurovision bu denli yakından takip edilmedi. Çok ilginç Türk milleti olarak eğlenceye susuz kalmışız :)

    14 Mayıs 2009 16:46

     
  7. Yasin Dedi ki,

    çok doğru söyledin:)) Kazanamasak bile bize bu heyecanı yaşatan Hadiseye teşekkür ediyorum. Garo Mafyan hadise için 30 yıl yaşlandı demiş... Kız çok yoruldu sesine, emeğine sağlık...

    14 Mayıs 2009 17:33

     
  8. Unknown Dedi ki,

    Hadise'nin performansını beğendim ancak dediğiniz gibi çekimler çok kötüydü. diğer favorilerim arasında en başta İzlanda geliyor.

    15 Mayıs 2009 02:33

     

Yorum Gönder

Son Yazılar

Son Yorumlar

Translate

İzleyiciler