Resimli Son Yazılar Eklentisi

Gönderen Yasin 2 Nisan 2009 Perşembe

EKLENTİ GÜNCELLENMİŞTİR.....
NOT: Eklentinin .js dosyasıyla oynamak istiyorsanız lütfen altına veya blogunuza blogumun linkini veriniz. Eklentinin düzenlenmesinde emeğim geçmiştir. Emeğe saygı duyduğunuza inanıyorum. Teşekkür ederim. -http://tambirblog.blogspot.com/

Bu eklenti Türkiye'de ilk kez Tam Bir Blog'da. (Daha önce hiç bir Türk blogda görmedim belki de vardır!)
Bu eklenti sayesinde son yazılarınızı resimleri ve yorum sayısıyla birlikte blogunuzda gösterebileceksiniz. Hem kullanışlı hem de görsel açıdan zengin ve tasarımınıza göre ayarlarıyla oynayabilirsiniz:
Eklentiyi test etmek için burayı ziyaret edebilirsiniz. Şimdi kodlara geçelim.

<script language="JavaScript">
imgr = new Array();

imgr[0] = "
http://img4.imageshack.us/img4/7205/038qii.jpg";
imgr[1] = "http://img14.imageshack.us/img14/3585/075r.jpg";
imgr[2] = "http://img4.imageshack.us/img4/1585/057pjl.jpg";
imgr[3] = "http://img4.imageshack.us/img4/1638/026ciq.jpg";
imgr[4] = "
http://img4.imageshack.us/img4/8459/080o.jpg";

showRandomImg = true;


tablewidth = 220;
cellspacing = 8;
borderColor = "#ffffff";
bgTD = "#ffffff";

imgwidth = 50;
imgheight = 50;
fntsize = 12;
acolor = "#666";
aBold = true;

icon = " ";
text = "comments";
showPostDate = false;
summaryPost = 50;
summaryFontsize = 11;
summaryColor = "#666";
icon2 = " ";
numposts = 5;
home_page = "http://tambirblog.blogspot.com/";

</script>
<script src="http://tambirblog.110mb.com/tambirblog/sonyazilar_tambirblog.js" type="text/javascript"></script>

"Yeşil koda kendi blogunuzun ismini yazıyorsunuz. Kırmızı koda kesinlikle dokunmuyorsunuz yoksa çalışmaz."
Kendi blogunuza göre düzenlemek hiç de zor değil. Sadece yukarıdaki kodları temanıza göre ayarlamanız yeterli. Aşağıdaki kodların hangi işlevi yerine getirdiğini açıkladım temanıza göre düzenleyebilirsiniz...

imgr[0] = …;
Buradaki yazınızda resim yoksa bu resimler devreye girer ve sayfanız her yenilendiğinde 5 resimden biri rastgele gözükür.. Bu bölgelere istediğiniz resimleri ekleyebilirsiniz.
tablewidth = 220;
Eklentinin genişliği, temanıza göre değiştirin.
borderColor = “#ffffff”;
Sınır rengi.
bgTD = “#ffffff”;
Arkaplan rengi.
imgwidth = 50;
Resmin genişliği.
imgheight = 50;
Resmin yüksekliği.
fntsize = 12;
Yazı boyutu.
acolor = “#666″;
Yazı rengi.
showPostDate = false;
Tarihi göstermek istiyorsanız false yerine "true" giriniz
summaryPost = 50;
Yazınızın özetinden kaö karekter göstermesini isterseniz onu yazın.
summaryFontsize = 11;
Yazı Özetinin boyutu
summaryColor = “#666″;
Yazı özetinin rengi
numposts = 5;
Gösterşlmesini istediğiniz yazı sayısı...

Bu kadar basit bu kodları Yerleşim---->Sayfa Öğeleri---->Gatget Ekle---->Html/Javascript içine düzenledikten sonra kopyalayabilirsiniz...
Eğer yazı renklerini değiştirmek istiyorsunuz ve renk kodlarını bulamıyorsanız bu yazımı okuyabilirsiniz.
Tam Bir Blog'a vermiş olduğunuz destek için hepinize teşekkür ediyorum. Hala banner destek olmak istiyorsanız sizi buraya davet ediyorum...



Yazıyı İmle
Digg Technorati Stumble This Twitthis Del.icio.us Furl Reddit

83 yorum

  1. Unknown Dedi ki,

    Ben bu eklentiyi sanırım 3 gün önce eklemiştim site= kafa1milyon.blogspot.com .Peki nerden buldun dersen hemen cevabını vereyim ; önceki günlerde senin blogda gezerken DENEMEM adlı bi blog açmışsın oraya girdim orada sitene bu eklentiyi ekle diyodu ve ekledim daha sonra baktığımda silmişsin onu :)

    2 Nisan 2009 21:31

     
  2. tabuhan Dedi ki,

    Merhabalar, güzel bir eklenti gerçekten. Fakat bir sorum olucak; Şimdi bu Js kodları ile yazı içindeki resimleri otomatik olarak alıyor değil mi ? Yoksa kendimiz resim url'si mi giriyoruz.

    2 Nisan 2009 21:33

     
  3. Yasin Dedi ki,

    @kerimoviç
    evt eklentiyi koymuştum ama bazen explorerda hatalar çıkarıyordu.. mesela bendeki de şu anda explorerda hatalı ama şimdi verdiğim .js dosyası kesinlikle hatasız İnternet explorerdan bakarsan hatalı olduğunu göreceksin.. Silip bu kodları yüklersen daha iyi sonuç alacaksın...

    @tabuhan
    resimleri direk değiştirebilirsin
    imgr[0] = "Resim Url'si";
    bu şekilde hepsini kendi bloguna uygun olarak değiştirebilirsin...

    2 Nisan 2009 21:41

     
  4. fatexa Dedi ki,

    güzel bir eklenti gerçekten teşekkürler..

    2 Nisan 2009 21:42

     
  5. Yasin Dedi ki,

    @tabuhan
    pardon yanlış anlamışım... dosyayla oynamıyorsun tüm resimleri otamatik alıyor merak etme...

    2 Nisan 2009 21:45

     
  6. Yasin Dedi ki,

    Kerimoviç gönderdiğim linke bakarsan hatanı anlayacaksın... Seninki explorerda hatalı çıkıyor...
    http://img3.imageshack.us/img3/2586/image1oso.jpg
    DOĞRU OLAN VERDİĞİM KODLARDIR...
    benim blogumda bulunan da şu anda çalışmıyor tek nedeni düzeltmedim daha yeni kodlarla...

    2 Nisan 2009 22:24

     
  7. Savaş Çocuğu Dedi ki,

    Merhaba Dostum eklenti için teşekkürler. Birşey sormak istiyorum Js dosyası ile oynama yapmaya izin veriyormusun?Bloğumun görüntüsüne gore ayarlamak isterim. html/java ile eklenen deil tambirblog_js dosyası. tekrar tşkler muhteşem bir elenti.

    3 Nisan 2009 03:54

     
  8. Yasin Dedi ki,

    zaten kendi bloguna göre ayar yapabiliyorsun...
    js dosyasıyla ounamana gerek yok...
    bu ayarları bloguna göre yapabilirsin...
    imgr[0] = …;
    tablewidth =
    borderColor =
    imgwidth = 50;
    imgheight = 50;
    fntsize = 12;
    acolor = “#666″;
    showPostDate = false;
    summaryPost = 50;
    summaryFontsize = 11;
    summaryColor = “#666″;
    numposts = 5;

    footer kısmındaki krediyi silmeyeceksen Keyfine bak ...

    3 Nisan 2009 11:39

     
  9. Adsız Dedi ki,

    Bunu blogcuya uyarlaya bilmenin bir yolu var mı acaba ?

    3 Nisan 2009 11:55

     
  10. Yasin Dedi ki,

    Muhakkak vardır ama blogcu kullanmadığım için bir yorum yapamayacağım. Bilen arkadaşlar varsa buradan yardımlarını isteyelim:D

    3 Nisan 2009 12:17

     
  11. sesiber Dedi ki,

    Temaya dokunmadan sadece kendi urlmi ve blog adımı değiştirdim çalışmadı. Bir de koddaki imageshack uzantılı linkler senin blogun görüntüleri değil mi? o kısmı silip mi kopyalayayım?

    3 Nisan 2009 13:41

     
  12. Yasin Dedi ki,

    Yeşil koda kendi blogunuzun ismini yazıyorsunuz. Kırmızı koda kesinlikle dokunmuyorsunuz yoksa çalışmaz. Sadece yeşil yere blogunun urlsini yazıyorsun o kadar...
    imageshackteki resimler benim blogumun resimleri değil merak etme gönül rahatlığıyla kullanabilirsin...

    3 Nisan 2009 13:58

     
  13. TeknoMobi Dedi ki,

    Çok hoş bir eklentiyi paylaşmışsın. Daha önce Sesebian Wordpress için paylaşmıştı bu eklentiyi. Bende Blogger için listeye almıştım ama sıra gelmeden sen halletmişsin... Ehh artık bende javascript dosyasını biraz optimize edeyim bari...

    Bu eklentiyi tab contentin içine alsan sidebarın daha derli toplu görünür(Sadece tavsiye)

    Eline sağlık...

    3 Nisan 2009 21:58

     
  14. Yasin Dedi ki,

    tavsiyen için saol:D Hemen uyguladım, eskiden temamın javascriptleri çalışmıodu tab gözükmediği için oraya eklemiştim...

    3 Nisan 2009 22:36

     
  15. OKTAYUSX Dedi ki,

    Dostum ben ekliyorum ama maalesef Tam Bir Blog banner'inden başka bişey çıkmıyor :S

    4 Nisan 2009 13:04

     
  16. Yasin Dedi ki,

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

    4 Nisan 2009 14:02

     
  17. Yasin Dedi ki,

    @OKTAYUSX
    yeşil koddaki
    http://tambirblog.blogspot.com/
    yerine kendi blogunun ismini yaz...
    diğer yerlerle oynamadan yapıştır.
    http://www.oktayusx.net/# e baktım çalışıyor eklenti...

    mail adresinden benimle iletişime geçebilirsin.
    tambirblog@hotmail.com

    4 Nisan 2009 14:04

     
  18. OKTAYUSX Dedi ki,

    Tamamdır .. linkin sonua / eklemeyince çalışmıyor . :)

    4 Nisan 2009 19:48

     
  19. sesiber Dedi ki,

    Ekledim, çok teşekkür ederim, çok yakıştı bloğuma.

    5 Nisan 2009 03:02

     
  20. sesiber Dedi ki,

    Bir de senin blogun teması çok güzel ve kullanışlıymış. Sana mı ait? Kullanabilir miyim?

    5 Nisan 2009 03:03

     
  21. NoEngel Dedi ki,

    Emeğine sağlık.Kullanıyorum.

    5 Nisan 2009 17:53

     
  22. uzmanamator Dedi ki,

    ben bunu çalıştıramadım bi yardım eder misin hocam yaa

    7 Nisan 2009 15:38

     
  23. . Dedi ki,

    Sitenizi takip ettiğimiz kadar varsınız bilgileriniz ve paylaşımınız için teşekkür ederiz

    7 Nisan 2009 16:06

     
  24. Yasin Dedi ki,

    @uzman amatör
    nasıl yardımcı oabilirim sorun yaşadığın yei söyleyebilir misin???

    @Soma Linyitspor
    teşekkürler Soma Linyitspor

    7 Nisan 2009 17:24

     
  25. uzmanamator Dedi ki,

    şimdi öncelikle sorunum şu fonun şeffaf olmaması sonunda onu yanlışlıkla yaptım am abu kez de blog çok ağırlaştı ve kaldırmak zorunda kaldım bi de bişey sorcam konuları devamını oku şeklinde nasıl görünüm verebilirm ?

    8 Nisan 2009 09:27

     
  26. mehbup Dedi ki,

    İyi günler dilerim,Sizi bekliyen bir ödülünüz var..Sevgilerimle..

    8 Nisan 2009 14:27

     
  27. Yasin Dedi ki,

    teşekkürler mehbup:)))

    8 Nisan 2009 15:23

     
  28. Yasin Dedi ki,

    @uzmanamator
    yakında devamını oku bağlantısı yapımını blogumda anlatacağım... Acilen yapmak istiyorsan google amca sana yardımcı olacaktır:)

    8 Nisan 2009 15:25

     
  29. sihirlirloklava Dedi ki,

    çok güzelmiş..teşekkürler..

    10 Nisan 2009 15:45

     
  30. Unknown Dedi ki,

    "Tam bir blog" ekibine çok teşekkür ederim, çok işime yaradı...

    11 Nisan 2009 01:48

     
  31. Yasin Dedi ki,

    İşinize yaradığına çok sevindim...

    11 Nisan 2009 12:17

     
  32. SmG Dedi ki,

    çok teşekkürler çok güzel bi eklenti

    11 Nisan 2009 12:39

     
  33. Yasin Dedi ki,

    Rica ederim:)) Bu arada temayı halletmişsin:))

    11 Nisan 2009 13:04

     
  34. Güzel bir eklenti fakat ana sayfada zaten son yazılar gözükeceği için bana pek birşey ifade etmedi... Yalnız şöyle bir şey yapabilirsen çok güzel olur sanırım: Bu eklentiyi, yapılan son yorumların konularını göstermek için ayarlayabilirsen süper olur (ya da en azından benim için, üstelik sanırım böyle birşey de blog aleminde bir ilk olur :)... Şu verdiğin kodda site adresinin sonuna "feeds/comments/default" türünde bir şey eklersek olur mu? Bana sanki biraz uğraşılırsa olur gibi geliyor... Ben kodları pek bilmiyorum yoksa ben yapmaya çalışırdım...

    19 Nisan 2009 17:10

     
  35. Yasin Dedi ki,

    Googledan gelen izleyiciler direk anasayfaya gelmiyorlar maalesef ve bu eklenti sayesinde yeni yazıların hangileri olduğuna bakabilirler...
    Eklentinin geliştirilebilmesi mümkün... Bende üzerinde çalışacağım.

    19 Nisan 2009 17:53

     
  36. Aslısın Dedi ki,

    Merhaba,
    Bu eklentiyi severek kullanıyordum.
    Ancak sanırım bugün kendi blogunuzun logosunu yazıların altından üzerine taşımışsınız.
    Görüntü hiç güzel olmadı ve widget ı üzülerek kaldırdım.
    Eski haline döndürme şansınız olursa ben de severek kullanmaya devam etmek istiyorum :)
    Teşekkürler,

    23 Nisan 2009 11:58

     
  37. Yasin Dedi ki,

    @Aslı merhaba yenisinde logo yok link var... sadece internet explorerda üst kısımda gözüküyor yoksa diğer tarayıcılarda alt tarafta...

    23 Nisan 2009 14:53

     
  38. Aslısın Dedi ki,

    Tamamdır, teşekkürler,

    23 Nisan 2009 18:35

     
  39. Zeus Amenos Dedi ki,

    sağ olasın hocam :) diğer temada pek uygulayamamıştım ama bu temada gayet hoş durdu :)

    24 Nisan 2009 15:17

     
  40. Yasin Dedi ki,

    Güle güle kullan...

    24 Nisan 2009 19:29

     
  41. Rastmekanı Dedi ki,

    kendime yeni bi blog hazırlıyorum ve burası yetti desem yeri var teşekkürler çok teşekkürler banner ve linkinizi zevkle ekleyeceğim..

    27 Nisan 2009 23:01

     
  42. Yasin Dedi ki,

    Ben teşekkür ederim ilginiz için. Sizlerin sayesinde bende yazmaya devam ediyorum. Tüm destekleyenlere teşekkür ederim.

    27 Nisan 2009 23:08

     
  43. Adsız Dedi ki,

    Merhaba öncelikle teşekkürler bu çalışma için benim öğrenmek istediğim Bu kod çalışıyor lakin yazılarımda ki resimleri değil kendi resimlerini gösteriyor bunun için bir ip ucu var mı peki?

    5 Mayıs 2009 15:35

     
  44. Yasin Dedi ki,

    Ben anlattım zaten yazımı dikkatlice okursan cevabı göreceksin:)) imgr[0] kodlarının yanındaki linkler resimlerdir.. Onları istediğin resimlerle değiştirebilirsin...

    5 Mayıs 2009 19:14

     
  45. Adsız Dedi ki,

    ben şunu demek istiyorum arkadaşım şu devamını oku yazısını güncellemiştiniz hani otomatiğe bağlamıştınız orada script yazı içindeki resimi kendi bulup oraya ekliyor ve küçültüyor oysa senin dediğinden her seferinde ben kodlara girip değiştirmeliyim yani her yazıyı yazdığımda birde girip o eklentinin resmini mi değiştiricem onumu demek istiyorsun şayet öyleyse saçma ötesi bir eklenti olmuyor mu bu eklenti

    5 Mayıs 2009 19:45

     
  46. Yasin Dedi ki,

    Eklenti kendi alıp küçültüyor resmi merak etme sen.. Sadece resimsiz yazılar var onlar için eklenti rastgele resim yayınlıyor.. Sen de bu ratgele resimleri değiştirebilirsin.. Ben rastgele resimleri değiştireceğini zannettim.. Yoksa eklenti eğer yazında resim varsa otomatik küçültüyor..

    5 Mayıs 2009 20:08

     
  47. Adsız Dedi ki,

    bende onu diyorum benim yazımda 10 larca resim var ama script bu resimleri algılamıyor bende. Her seferinde kendi içindeki resimleri yayımlıyor

    5 Mayıs 2009 20:11

     
  48. Adsız Dedi ki,

    sanırım son yorumum ulaşmadı diyorum ki bende script yazı içindeki resimleri göstermiyor kendi resimlerini gösteriyor

    5 Mayıs 2009 20:42

     
  49. Yasin Dedi ki,

    Şu ana kadar böyle bir problem olmamıştı.. blogunun ismini verebilir misin? Resimleri nereden yüklüyorsun bazen dışarıdan yüklediğin resimleri kabul etmeyebiliyor.. Sadece picassaya, yani yazıda bilgisayarından bloggera resim aktarırsan kabul edebiliyor...?

    5 Mayıs 2009 21:09

     
  50. Adsız Dedi ki,

    onu da düşündüm ve uygulamıştım ama sorun hala aynı bloggerdan yüklediğimde acaba dedim düzelir mi? maalesef düzelmedi buradan inceleyebilirsin

    5 Mayıs 2009 23:41

     
  51. Yasin Dedi ki,

    Arkadaşım ben krediyle oynamayın demiştim. Ben eklentinin krediysiyle lütfen oynamayın ya da blogunuzda link verin demiştim. Bu yüzden sana yardımcı olamayacağım..

    5 Mayıs 2009 23:47

     
  52. Unknown Dedi ki,

    ben ekledim çok teşekkür ederim.bu blog işlerinden hiç anlamayan ben becerebildiysem herkes yapabilir çok açıklayıcı olmuş
    sonsuz teşekkürler

    8 Mayıs 2009 14:07

     
  53. Yasin Dedi ki,

    Yorum için ben teşekkür ederim... Geçekten çok kolay bir uygulama:))
    Güle güle kullan..

    8 Mayıs 2009 16:10

     
  54. Mapavrili Dedi ki,

    Teşekkürler.çok güzel olmuş yalnız genişliğini 180 e düşürmemme rağmen yine sidebardan taşıyor bunu ayarlamanın bir yolu varmı acaba

    10 Mayıs 2009 19:44

     
  55. Yasin Dedi ki,

    imgwidth = 40;
    imgheight = 40;
    fntsize = 10;
    bunları böle ayarlayıp dene olmazsa... buradaki sayıları biraz daha küçültürsün.. Olduğunda ya da bir sorun olursa buralardayım..

    10 Mayıs 2009 20:38

     
  56. Haydi mutfağa Dedi ki,

    çok teşekkür ederim.hoş bir eklenti oldu.bloğunuzu iyi ki buldum.birçok eklentiyi ekledim.sağolun.
    iyi çalışmalar

    14 Mayıs 2009 23:40

     
  57. Yasin Dedi ki,

    Saolun... İyi geceler:))

    15 Mayıs 2009 00:05

     
  58. Hebs-evim Dedi ki,

    Süper çalışma gerçekten. Fakat bir ayrıntıyı belirtmeden geçemicem :) komik gelebilir ama renk körü olanlar için renkleri değiştirseniz çok iyi olur :P Çünkü kırmızı hangisi yeşil hangisi öğrenmek için birilerindne yardım istemek zorunda kaldım :)
    Tekrar teşekkürler...

    26 Mayıs 2009 18:50

     
  59. Yasin Dedi ki,

    bir daha bunu dikkate alacağım uyarı için teşekkür ederim...

    26 Mayıs 2009 19:10

     
  60. Ferdi Gürtekin Dedi ki,

    SAGOLASIN EMEGE SAYGI AMA JS. DOSAYASININI DEĞİŞTİRDİM HAKKINI HELAL ET :)

    14 Haziran 2009 23:03

     
  61. Ferdi Gürtekin Dedi ki,

    Bu eklentide nasıl tablonun boyutunu düşürebilirtiz? genişliği ile oynayabiliyoruz fakat yüksekliği ile oynayamıyoruz?

    15 Haziran 2009 20:41

     
  62. Yasin Dedi ki,

    konu sayısını düşererek genişliğini halledebilirsin...

    15 Haziran 2009 21:03

     
  63. Ferdi Gürtekin Dedi ki,

    www.muvio.blogspot.com şu adrese bakarmısın acaba buraya bakarsan benim anlatmak istediğimi hemen gözüne çarpacak.

    16 Haziran 2009 20:09

     
  64. Teşekkürler!

    25 Haziran 2009 20:29

     
  65. Navio.XII Dedi ki,

    Harikasin..

    6 Temmuz 2009 04:01

     
  66. Admin Dedi ki,

    çok güzel bir eklenti paylaştığın için teşekkürler.

    bu eklentide son yazılar değilde benzer yazıları listeletmemiz mümkünmüdür acaba ?

    11 Temmuz 2009 15:13

     
  67. Davut Naci Kaya Dedi ki,

    teşekkürler çok işime yaradı...

    1 Ağustos 2009 17:12

     
  68. Admin Dedi ki,

    kardeşim bu eklentiyi bu geceye kadar sorunsuz bir şekilde kullandım ancak bu gece birden kayboldu sanırım senin sitenden de kaybolmuş acaba bunun nedeni nedir sitede güzel duruyordu.

    27 Ağustos 2009 01:50

     
  69. Yasin Dedi ki,

    http://tambirblog.110mb.com/tambirblog/sonyazilar_tambirblog.js
    dosyasını başka bir hosta yklerseniz sorunuz hallolucaktır. Yüklediğiniz liki de bu linkle değiştirebilirsiniz.

    27 Ağustos 2009 12:30

     
  70. Admin Dedi ki,

    O dosyayı indirmeyi başaramadım verdiğiniz linke basınca yazılar çıkıyor sadece.. nasıl indirebilirim acaba? bir de ben sizin anlatmış olduğunuz featured content eklentisi-1 den eklentiyi siteme ekledim çalışıyor bir sorun yok ancak oradaki oklar hiçbir işe yaramıyor o okları da işe yarar hale getirmemin bir yolu var mı acaba ? Yardımınız için teşekkür ederim..herşey için de teşekkürler...

    27 Ağustos 2009 20:25

     
  71. Yasin Dedi ki,

    featured content eklentisi oksuzdur. not defterini açıp yeni bir dosya oluşturun ve o yazıları onun içine kopyalayın farklı kaydet seçeneği ile sonyazilar_tambirblog sonuna da .js eklemei unutmayarak kaydedin ve yeni bir hosta yükleyin işlem tamamdır.

    28 Ağustos 2009 09:47

     
  72. fırat erdem Dedi ki,

    eklenti güzel ama tam bir blog yazıyo onu nasıl kladırıcaz bu arada gercekdunya.blogspot.com banner takası için msn ni ekledi maçmanı bekliyorum

    9 Eylül 2009 10:49

     
  73. Önder Dedi ki,

    artık çalışmıyormu ? bu eklentiniz

    27 Ekim 2009 22:17

     
  74. film izle Dedi ki,

    çalışmıyır tekrar bi güncelleme yaparmısınız

    12 Kasım 2009 15:48

     
  75. Adsız Dedi ki,

    Teşekkürler ama commentsler yorum olmuyormu resimde yorum yazıyor gorunumunde ama comments yazıyor ekleyince

    14 Kasım 2009 16:07

     
  76. Adsız Dedi ki,

    emege saygıdan bahsediyorsun, ilk yapan adama ne yazında ne de widget da deginmemissin...

    15 Kasım 2009 11:44

     
  77. Adsız Dedi ki,

    Arkadaşım merhaba,
    Senin gibi bir red more şablon arıyorum edebiyat blog için yardımci olurmusun ltfn

    20 Kasım 2009 07:57

     
  78. Yasin Dedi ki,

    merhaba btemplates.com'dan birçok blogger temasına ulaşabilirsin, zaten artık bloggerda reas more mevcut durumda...

    22 Kasım 2009 00:00

     
  79. ayhan Dedi ki,

    mükemmel olmuş fevkalade teşekkürler

    15 Mayıs 2010 10:48

     
  80. Admin Dedi ki,

    JS host'u kapalı.. scrip çalışmıyor.ATspace.com kullanabilirsin.

    7 Haziran 2010 02:50

     
  81. Adsız Dedi ki,

    JS host'u kapalı.. scrip çalışmıyor.ATspace.com kullanabilirsin.

    Yazmıştım Admin olarak gözüküyor :D

    12 Haziran 2010 00:04

     
  82. rpg Dedi ki,

    404 error scripti yenileyebilcekmisiniz ...

    23 Haziran 2010 09:31

     
  83. Admin Dedi ki,

    Script çökmüş yenilerseniz sevinirim!!!

    23 Haziran 2010 21:44

     

Yorum Gönder

Son Yazılar

Son Yorumlar

Translate

İzleyiciler