Web Sitenizin veya BlogunuzunTam Boy Ekran Görüntüsü

Gönderen Yasin 2 Mart 2009 Pazartesi

Bu program benim çok işime yaradı. Sadece 1mb yer kaplayan bu programla istediğiniz bir sitenin tam boy görüntüsünü alabilirsiniz. Programın bu özelliği dışında da bir çok özelliği var.
Sayfa genişliğini otamatik olarak belirleyerek size doğru sonuçlar veriyor. JPG,GIF ve PNG formatlarında yüksek kaliteli görüntü alabilirsiniz.
Ben mtv sitesinin tam boy görünümünü deneme amaçlı aldım. http://tambirblog.blogspot.com/

webshots,tam boy ekran görüntüsü


Program %100 çalışıyor ve bedava. Kullanması da çok basit sitenin Url'sini girip start tuşuna basarak ekran görüntüsünü bir kaç saniye içinde alıyoruz. Webshot programını sitesinden indirebilirsiniz.

Yazıyı İmle
Digg Technorati Stumble This Twitthis Del.icio.us Furl Reddit

3 yorum

  1. ingilizce olduğu için anlamıyorum, url mi nereye gircem??

    24 Haziran 2009 07:02

     
  2. programı indirdim mtv'nin site adresini en üstteki çubuğa yapıştırdım ama çalışmıyor :P
    programı kaldırdım, yine de teşekkürler :)

    25 Haziran 2009 21:27

     
  3. Yasin Dedi ki,

    darkroad
    O kadar soru sormuşsun ki hepsine yanıt veremiyorum kusura bakma lütfen. Bu hafta bir de sınav haftası...

    25 Haziran 2009 23:44

     

Yorum Gönder

Son Yazılar

Son Yorumlar

Translate

İzleyiciler