Ana Sayfa, İleri Ok, Geri Ok İkon Seti...

Gönderen Yasin 7 Mart 2009 Cumartesi

Bir önceki yazımda sayfanın alt kısmındaki önceki kayıtlar, ana sayfa ve daha yeni kayıtlara nasıl icon ekleyeceğinizi göstermiştim. Eğer icon bulamadıysanız sizler için bulduğum iconlara göz atabilirsiniz…

Sağ ve Sol ikonlar:

Ana Sayfa İkonları:

İkonların boyutları büyük olduğu için yeniden boyutlandırmanız gerekli. Bu siteden ücretsiz olarak resimleri istediğiniz boyutta ayarlayabilirsiniz.

İkonlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Umarım beğenmişsinizdir…

http://tambirblog.blogspot.com/

Yazıyı İmle
Digg Technorati Stumble This Twitthis Del.icio.us Furl Reddit

5 yorum

  1. Adsız Dedi ki,

    Gerçekten güzel ikonlarmış.Aklıma takılan bir soru var.Şimdiye kadar "Blogger" kullanan arkadaşlara güzel bilgiler veriyorsun.Birde şu Sağ taraftaki renkli "Etiketler" i nasıl yapıldığını konu açarak anlatır mısın tambirblog ?

    8 Mart 2009 17:17

     
  2. Yasin Dedi ki,

    Onu da yakın bir tarihte anlatacağım....:)))

    8 Mart 2009 23:41

     
  3. Hakkımda Dedi ki,

    Çok güzel bu blog. Ama ben nasıl yapacağıom. Çok umutsuzum kendimden. Başarılar.

    11 Mart 2009 13:34

     
  4. Yasin Dedi ki,

    Adım adım anlatıyorum... Adımları takip ederek kolayca yapabilirsiniz... Lütfen kendinizi küçümsemeyin:)))

    11 Mart 2009 15:32

     
  5. admin Dedi ki,

    eline sağlık, paylaşım için teşekkür ederim.

    İconlar da süper, hemen de 3 ünü aldım... yapmış olduğun eklenti anlatımlarını en beceriksiz adam bile yapabilir.

    14 Haziran 2009 01:34

     

Yorum Gönder

Son Yazılar

Son Yorumlar

Translate

İzleyiciler